Fem i familjen

Alla inlägg under april 2011

Av Andersson - 22 april 2011 10:16

Först blev hålen klara till växthuset, trots att vi fick gräva om och lägga igen några hål. (Felmätt :-(


Nu gräver vi för fullt till ett potatisland. Får se hur det blir och om potatisarna trivs... Bra träning är det iaf


Har oxå haft fullt upp på jobbet med utvecklingssamtal som tidigare blivit inställde när jag vart hemma och vårdat barn. Men nu är alla avklarade. Skönt.


På hemmafronten planeras och förbereds det för fullt för mitt kommande 30-årskalas oxå, känns inte som om jag har stenkoll, men det ska nog bli bra när vi väl är där :-) Skoj ska det bli!  Nu går vi ut i trädgården och njuter!


Glad påsk alla där ute!

Av Andersson - 16 april 2011 15:31

Så har vi dator som fungerar igen...


Vi har varit i Lindvallen, Tuva fyllde två när vi var där och hon fick Lunginflammation = Vård av barn en vecka. Och inget ordentligt kalas :- ( Nu har jag jobbat i två veckor sedan dess och det går i ett.


idag har vi vart på bosgårdsskolan och tittat på gymnastikuppvisning/avslutning. Embla och Loke var jätteduktiga, nästa år får Embla vara med i nästa grupp där de dansar en del och gör aerobic. Det kommer passa henne perfekt!!


Åke är iväg på övning och kommer hem imorgon. Tomt... MEn det går. Ska försöka gräva lite mer i trädgården imorgon inför Växthus-bygget. Många hål kvar, men tjälen kanske har släppt mer nu än för en vecka sedan??


Härligt är det med vårvärmen och alla vårtecken, trots att allergin gör sig påmind...


Glad påsk på er allla


Presentation

Välkommen till min blogg Femifamiljen, jag bloggar om livet i allmänhet och vardagen i synnerhet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästinlägg...


Ovido - Quiz & Flashcards