Fem i familjen

Alla inlägg under juni 2012

Av Andersson - 5 juni 2012 19:36

Känns som om jag äntligen kommit igång med träningen igen och det är skönt. Svetten som rinner och konditionen som blir bättre och bättre efter varje gång på crosstrainern. Jag sökte ju nytt jobb, igen, men valde efter en del funderingar att inte byta. Trivs väldigt bra med mina nya kollegor och barn och föräldrar så jag stannar och har kul med dem! senast i helgen var vi på övernattning, planeringsdag på fredagen och sedan sova över på hemlig ort. Det var mycket spännande innan vi visste vart vi skulle ta vägen, har en hemlighetsfull chef ;-) skoj! Vi hamnade i Åsa på bed & breakfast och där var jättemysigt med god mat, bastu och mycket snack. Längtar till nästa gång vi ut på nåt skoj.Nu drar jag till gymmet.

Presentation

Välkommen till min blogg Femifamiljen, jag bloggar om livet i allmänhet och vardagen i synnerhet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästinlägg...


Ovido - Quiz & Flashcards