Fem i familjen

Direktlänk till inlägg 9 februari 2014

Sjukvecka

Av Andersson - 9 februari 2014 15:00

Tänk va segt de kan vara när man är sjuk, jag har vart hemma hela veckan från jobbet och fast jag inte har vart så usel att jag varit tvungen till sängläge hela tiden så har jag heller inte haft så mycket kraft och ork att göra nåt... Å inte kan man umgås med folk när man är sjuk heller :-( ISOLERAD kan man kalla det. Men jag har haft turen att kunna åka och vara en del hos min pojkvän, som har tagit väl hand om både mig och barnen (så att de har haft nåt att göra när jag inte orkat)

Stor eloge till honom   


Just nu leker barnen med kompisar och kreativiteten flödar, det pysslas och förbereds en trollerishow. innan dess har det varit roll-lekar, pistolskytte, utelek och minecraft. Åsså lite middag på det. Det är härligt att ha dem alla här och bara lyssna på dem, deras diskussioner, deras sätt att komma fram till gemensamma lösningar och hur de tar sig framåt i de olika lekarna. 


Å jag får en liten stund över till att sitta här... 


imorgon börjar en ny arbetsvecka och jag hoppas att vi alla får vara friska ett tag framåt, det är ju sportlov om en vecka och om ytterligare några veckor åker till fjälls för lite härlig skidåkning :-)



 
 
Camilla

Camilla

12 februari 2014 13:17

Ny pojkvän! Spännande! :)

http://lillafritzson.blogg.se

Andersson

12 februari 2014 19:06

:-) ja :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andersson - 16 april 2016 17:45

Damma av bloggen och börja skriva igen?    Kanske...    Senaste tiden har jag iaf varit inne på min blogg och levt mig tillbaka i tiden.. Eller ja, läst mina gamla inlägg och tittat på alla bilder på mina underbara barn när de var yngre! Myck...

Av Andersson - 24 juli 2014 19:42

i mitt liv!   Jag håller på att flytta ut på landet, till min älskade man, jag har verkligen hittat mitt smultronställe där jag trivs så bra. vi har skaffat oss en liten hund, Uno. Jag var lite tveksam till en början, hade ju ingen aning om vad d...

Av Andersson - 23 maj 2014 13:59

Idag är jag stolt över mig själv! Dels för att jag faktiskt tog studieledigt från jobbet idag för att över huvudtaget känna att jag hade möjligheten att färdigställa min inlämning som ska in senast på söndag, dels för att jag klarat av att färdigstäl...

Av Andersson - 2 maj 2014 13:59

Efter en fantastisk skön fördelsedag, som jag var ledig på och ett trevligt och lyckat kalas med glada gäster så var det dags för koutsläpp igår förmiddag. Det var en trevlig tillställning med mycket folk och kossor som skuttade och stångades och ver...

Av Andersson - 5 april 2014 20:02

tror jag bestämt att jag utlovat, här kommer de!   Underbara underbara Embla! Vi hade fler soliga härliga dagar, men även snö och snö och dimma och lite blåst...     Brorsan på sin bräda!   Och Loke på sin bräda!   Embla åkte oxå b...

Presentation

Välkommen till min blogg Femifamiljen, jag bloggar om livet i allmänhet och vardagen i synnerhet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästinlägg...


Ovido - Quiz & Flashcards