Fem i familjen

Alla inlägg under juli 2011

Av Andersson - 28 juli 2011 16:08

har jag storhandlat.. Känns som om skåpen (kylen framförallt) har gapat tomma länge nu. Fyller på ett par mjölk åt gången från icaaffären i byn, och det mest nödvändiga om man behöver nåt mer. Men idag blev det en storshopping på coop i stan! 


Hela kundvagnen full med diverse godsaker. Tuva var med och hon skötte sig exemplariskt! 


Igår njöt jag av solen, som jag saknat ett tag nu. Vi var i Falkenberg på skrea strand. Solade och badade och var i, hm vid é nog bättre, Inga o Ingvars lilla badhytt. pappa, Ingmarie, Farmor, syrran m. familj, inga och Ingvar och vi! Vi é ganska många nu, men det funkade bra, Vi hade vädret med oss! I o I bjöd på fika på eftermiddagen och grill på kvällen. Barnen lekte och hade skoj. Embla och Loke hittade ett syskonpar två stugor bort som de lekte med. Sprang mellan stugorna och Embla och Felicia var ner på stranden oxå. 


Vi spelade lite boule och lite beachvolley. Det var en perfekt dag :-) Jag älskar sol och värme!!! Hoppas på mer av det kommande två veckor! 


Ikväll blir det grill hos svärmor, så vi blir mätta idag oxå! Härligt é livet.


Av Andersson - 25 juli 2011 14:54

   Långhårig Loke, redo att klippas!!   Nykklippt och fin.   Med ett L i nacken, han tyckte dock att jag hade klippt för lite. Allt skulle vara så kort som L:et...   FIIIN!   Tuva och bebisen äter mat.   Mycket viktigt att bebisen oxå har en tallrik och får mat.    Tuva slänger leksaker...   ... av blandat slag. (Jag sparade dock påsen, eftersom hon kastade alla koppar och fat mm, som hon älskar att använda.)   Ta mer kort på mig!   SÖTNOS!!   "På ryggen oxå!" Säger Tuva!  Och fötterna!


Tre veckors semster är till ända, nu börjar föräldraledighet i ytterligare tre veckor. Vad har jag då hunnit med? Mycket och ingenting...


på återseende :-)

Presentation

Välkommen till min blogg Femifamiljen, jag bloggar om livet i allmänhet och vardagen i synnerhet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästinlägg...


Ovido - Quiz & Flashcards