Fem i familjen

Alla inlägg under april 2013

Av Andersson - 9 april 2013 22:58

Inte de bästa dock, men en på varje barn när de kramar om Snögubben Valle som har show två gånger per dag i Lindvallen! Barnen älskade det och jag är glad att jag släpade med Tuva upp i sittliften och hade mjölksyra i benen på väg ner (halva backen för att komma till Valles torg) och svetten rann. Värt varenda muskelspänning! Mormorn fick sin beskärda del av träning oxå! Hon promenerade UPP för backen istället, minst lika jobbigt men inte samma på frestande kroppsställnig som när man åker skidor med ett litet barn mellan sina egna skidor och ben...


 

EMBLA!

 

LOKE!

 

TUVA!


Så härligt väder vi hade hela veckan!! sol och bra backar. Loke han kämpade med snowboard ett par dagar, snacka om att han är ihärdig!! Nästa år ska det nog sitta där. Embla åkte utför i en hast, men gillade längdskidorna oxå och åkte fem kilometer med mormorn!!

Tuva åkte några åk nästan varje dag, men ja, det var nog inte det roligaste hon gjort, men inte heller det tråkigaste. Hoppas hon är mer på det nästa år!! 


Av Andersson - 6 april 2013 00:23

http://nilssonpettersson.blogg.se/2013/april/vinn-en-rabbit-vibrator-i-limited-edition.html


Kan va bra att ha ;-)

Presentation

Välkommen till min blogg Femifamiljen, jag bloggar om livet i allmänhet och vardagen i synnerhet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästinlägg...


Ovido - Quiz & Flashcards