Fem i familjen

Alla inlägg under juli 2014

Av Andersson - 24 juli 2014 19:42

i mitt liv!


Jag håller på att flytta ut på landet, till min älskade man, jag har verkligen hittat mitt smultronställe där jag trivs så bra. vi har skaffat oss en liten hund, Uno. Jag var lite tveksam till en början, hade ju ingen aning om vad det innebär med hund.. Har aldrig haft någon och aldrig kännt mig särskilt lockad att skaffa en heller. Men gudars så go och söt han är! Finns risk att jag kommer skämma bort honom :-) 


Semestern har pågått i tre veckor nu och det är ljuvligt att vara ledig, även om jag visst hjälper till här hemma på gården emellanåt.. Men dte gör jag för att jag vill och tycker det är roligt. Jag är mycket ledig oxå, har campat med barnen - det var helt underbart, tyckte vi alla fyra. Bara vara, leka, bada, sola, sova, äta. Träffa nya kompisar, inga måsten, inga tider, inga andra än oss själva att anpassa oss efter - SEMESTER!! 


Men det är ju alltid skönt att komma hem oxå ;-)


Vi har haft övernattande kompisar och barnen har övernattat hos kpompisar, vi har badat på badhuset i borås.


Jag försöker organisera min flytt och fixa så barnen känner att de har ett eget rum med sina saker att vara i här. 


Jag solar i massor och njuter verkligen av värmen som är och har varit! 


Jag har, på helt egen hand, byggt en kaninbur till Lo, stolt över mig själv!! 


Det enda som jag gjort väldigt lite är att dansa, men jag känner mig mycket nöjd ändå :-)


Nästa vecka åker barnen och jag till Fredrik och Camilla ett par dagar, ska bli skoj! 




Presentation

Välkommen till min blogg Femifamiljen, jag bloggar om livet i allmänhet och vardagen i synnerhet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästinlägg...


Ovido - Quiz & Flashcards