Fem i familjen

Direktlänk till inlägg 14 mars 2014

Bilen packad

Av Andersson - 14 mars 2014 18:24

och vi e redo!


Nästan helt klara för skidresan!! Ska bli så skönt :-)


Embla har spa med Tuva och Loke e på disco, sen ska vi åka och äta hos Jonas, gött och slippa laga käk så här kvällen innan man ska iväg.. Bara röja av lite i köket så att det är rent och trevligt att komma hem igen sen och fint när djurvakten tar hand om de små liven! 


Tog ledigt idag, det var tur det, annars hade jag nog packat halva natten, inget som jag såg framemot...


Igår var jag på Pedagogen i GBG, andra kursdagen i systematiskt kvalitetsarbete. Mycket intressant! 


Lite kärlek till er alla därute!

 

Detta satt på dörren på jobbet på alla hjärtans dag!

 

Å barnen fick göra lite hjärtan i saltdeg!

 

Å jag fick vackra rosor!


På återseende med lite skidbilder under veckan som kommer :-)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andersson - 16 april 2016 17:45

Damma av bloggen och börja skriva igen?    Kanske...    Senaste tiden har jag iaf varit inne på min blogg och levt mig tillbaka i tiden.. Eller ja, läst mina gamla inlägg och tittat på alla bilder på mina underbara barn när de var yngre! Myck...

Av Andersson - 24 juli 2014 19:42

i mitt liv!   Jag håller på att flytta ut på landet, till min älskade man, jag har verkligen hittat mitt smultronställe där jag trivs så bra. vi har skaffat oss en liten hund, Uno. Jag var lite tveksam till en början, hade ju ingen aning om vad d...

Av Andersson - 23 maj 2014 13:59

Idag är jag stolt över mig själv! Dels för att jag faktiskt tog studieledigt från jobbet idag för att över huvudtaget känna att jag hade möjligheten att färdigställa min inlämning som ska in senast på söndag, dels för att jag klarat av att färdigstäl...

Av Andersson - 2 maj 2014 13:59

Efter en fantastisk skön fördelsedag, som jag var ledig på och ett trevligt och lyckat kalas med glada gäster så var det dags för koutsläpp igår förmiddag. Det var en trevlig tillställning med mycket folk och kossor som skuttade och stångades och ver...

Av Andersson - 5 april 2014 20:02

tror jag bestämt att jag utlovat, här kommer de!   Underbara underbara Embla! Vi hade fler soliga härliga dagar, men även snö och snö och dimma och lite blåst...     Brorsan på sin bräda!   Och Loke på sin bräda!   Embla åkte oxå b...

Presentation

Välkommen till min blogg Femifamiljen, jag bloggar om livet i allmänhet och vardagen i synnerhet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästinlägg...


Ovido - Quiz & Flashcards