Fem i familjen

Alla inlägg under maj 2013

Av Andersson - 8 maj 2013 17:30

skriver ju inet särskilt ofta här.. Men har nu lagt in en drös med bilder iaf :-)


Varsågoda och beskåda denna blandning!


Embla agerade fotograf och instruerade hur vi skulle sitta/stå!

        


Kvällsmat på Navåsen - ett sommarparadis! Dock var det en kall vårkväll som synes på kläderna. Men det sutade nästan med klädsim... fotbad iaf!

         

Jag trodde ett tag att Tuva skulle dratta i helt. Embla tyckte det var för kallt om fötterna..


                 


Vår goa skidsemester!! Påsklov i Lindvallen. Bästa stugan, prova längdskidor - Loke blev trött/sur - ville åka mer. Tuva åker sittlift + utsikt från densamma. Korvgrillning på Valles torg och Embla som tittar på föreställningen. Embla tränar med Tuva - glasstrut, böj på benen! Och jag som solar!!!


       

Embla fotade i bilen! 


Annat blandat!

min nya muffinsmaskin!  naglarna fixade!  

Tuva fotar sig själv!   Lek på Sunnanäng!    Mys!     Hundvalpar hos kompisar!   Tuva 4 år!   

Embla och hennes kompis fotade varandra!     

Hjälpte syrran men frissan!   Tuva fångade mig "in action"   


På återseende!


Presentation

Välkommen till min blogg Femifamiljen, jag bloggar om livet i allmänhet och vardagen i synnerhet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästinlägg...


Ovido - Quiz & Flashcards