Fem i familjen

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Andersson - 6 oktober 2010 23:30

barnens kusin har vattkoppor och i förhoppning om att även våra två små ska få det så har de träffats nu i tre dagar i rad.. Det ger sig om ett par tre veckor :-)


Jag jobbar och sliter, och jobbar o sliter. Måste nog tänka på att kanske gå ner lite i tid.. Just nu är det time för utv.samtal och det kräveren del förberedelse och sedan tar det lite tid att ha dem oxå! Men det ska nog bli bra, fast nästa vecka ser familjen inte mig så mycket :-( och jag inte dem... Men mina två tidiga dagar har ingen bokat in sig på så då kan jag kanske njuta lite!


Vi har en ny liten inneboende hos oss, den/han/hon/det är rund och grön. embla tyckte vi skulle döpa den till Emelie! Tyckte inte jag. Ska fota den lilla och visa er vilken ljuvlig skönhet det är. Och den ska dessutom ge oss mer tid till annat. Är redan mer än nöjd med köpet!


Vad kan det vara undrar ni kanske nu?!?! men se det tänker jag inte tala om ,-)


Gonatt på er

Presentation

Välkommen till min blogg Femifamiljen, jag bloggar om livet i allmänhet och vardagen i synnerhet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästinlägg...


Ovido - Quiz & Flashcards