Fem i familjen

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Andersson - 5 februari 2011 11:21

Nu ar vi i London! Eller mer exakt Carshalton dar Dennis och Maria bor. Frukosten ar intagen och vi ska aka tag in till centrala london och aktivera oss.


Ake och Dennis ska aka bat pa Themsen och sedan ska de nog titta pa fotboll! jag och Maria ska inta shoppinggatorna och ga pa vintagemarknad!Vi kommer kanske se lite sevardheter oxo, fast jag har redan sett flera av dem, dock ar det 15 ar sedan jag var har, men de ser val likadana ut fortfarande :-)


Flygresan gick bra, dock var planet forsenat, nastan en hel timme. Det ar dyrt att vara pa en flygplats nar man ska fordriva tiden med att ata eller dricka ol. Sjalva flygresan sov jag mig igenom.


En stor upplevelse var det att aka bil pa dessa smala gator och dessutom pa fel sida vagen.


Ha de gott!

Presentation

Välkommen till min blogg Femifamiljen, jag bloggar om livet i allmänhet och vardagen i synnerhet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästinlägg...


Ovido - Quiz & Flashcards