Fem i familjen

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Andersson - 4 mars 2011 16:51

och det var väldigt skönt! Man känner sig lite instängd och ensam när man é hemma och vårdar barn. Man kan ju inte hitta på roligheter och träffa folk. Men vi har fått gjort av en del inför vår fjälltripp och det är ju bra för då kan helgerna ägnas åt att bara vara med sjuklingarna. Det är iinte lång tid kvar nu!


I lördags hade vi gäster här, en av mina gamla kollegor från Kinna och hennes man och yngsta barn. Det var ljuvligt trevligt. Lotta och jag jobbade i par när jag kom till Näktergalen efter Föräldraledigheten med Loke. Det funkade såå bra, en människa som jag kan prata om allt med. Kram på dig.


Barnen fann varnadra bra. Deras Kalle blir tre till sommaren och så här söta var de när vi "tittade" på melodifestivalen.

 


En mindre bra bild på resten av gänget i soffan.

 


Hoppas att vi ses snart igen.


På måndag och tisdag ska jag jobba igen, då ska Åke vara hemma med prickigkorvarna. sen tar jag slutet på veckan. När den veckan är slut hoppas vi verkligen att all prickar är torra på båda två. Men det ger sig...


Loke har fått massor av prickar och stora blåsor och det kliar säger han. Jag tyckte att Tuva har många prickar men Loke har tre gånger så mycket, precis överallt... han é lite trött och sliten. men vid gott mod och leker gärna med kompisarna över gata som oxå är hemma med vattkoppor.


tack för idag    

Presentation

Välkommen till min blogg Femifamiljen, jag bloggar om livet i allmänhet och vardagen i synnerhet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästinlägg...


Ovido - Quiz & Flashcards