Fem i familjen

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Andersson - 13 maj 2012 18:14

i en kommentar om foton på alla kakor vi hade idag på kalaset... Hur många bilder har jag tagit? Var kameran ens framme?! Nä :-( Typiskt mig, tänkte på kameran när vi blev sjungda för, Embla och jag men sen rann det ut genom örat tror jag, tanken alltså.. Fotade inte ens när Embla öppnade paket :-( 


Men vi hade iaf 12 sorters kakor tror jag och en tårta. det var uppskattat, men som jag befarade så var det lika mycket kvar efteråt.. Eller ja kanske inte lika mycket, men en hel del kvar iaf. så vi kan gotta oss i flera flera veckor!


Embla var helnöjd med dagen, hon fick en onepiece, ett simkort till telefonen, presentkort på hål i öronen, hästböcker, presentkort på HM, pengar, anteckningsböcker och pengar på sitt fondkonto. Många bra ha grejer!! 


Jag fick mest resepresentkort (som jag önskat mig!), lite pengar, en klänning, tomat och gurkplantor, en ljuslykta och en receptbok med juicer och smoothie. Jag är oxå helnöjd!!


Nu är det kvällsmatdax och sen isäng med barnen som ska upp tidigt imorgon.

Presentation

Välkommen till min blogg Femifamiljen, jag bloggar om livet i allmänhet och vardagen i synnerhet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästinlägg...


Ovido - Quiz & Flashcards