Fem i familjen

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Andersson - 24 november 2010 20:38

Jag blev utvald! Jag ska vara med i testpanelen av detta:

 


Mycket spännande! Ska blogga om det tillsammans med en massa andra testare på en gemensam blogg (adress dit kommer om någon är nyfiken)


Här är iaf en kopia på mitt första inlägg där. Mina Förväntningar :-)


Som den chokladtokig människa jag är så vill jag ha cholkadgrädden nu, är såå nyfiken på smaken. Jag är inte överförtjust i mörk choklad, tyvärr, det är ju nyttigare, men ibland måste det vara mörk choklad för att det ska bli god smak. Är så nyfiken på att prova till olika desserter eller bara till lite färsk frukt.

 

Choklad och jordgubb är ju tillsammans en bra kombination, så jordgubbsgrädde till kladdkakan, eller chokladgrädde till jordgubbarna kanske är fullt tillräckligt?!

Det är bara att vänta och se, snart dimper det ner lite kuponger i brevlådan och då rusar jag till affären. Det kan ju säkert användas till något gott julgodis, mmmm det vattnas i munnen på mig! Förväntansfull :-)

 

Kram på er därute!

Presentation

Välkommen till min blogg Femifamiljen, jag bloggar om livet i allmänhet och vardagen i synnerhet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästinlägg...


Ovido - Quiz & Flashcards