Fem i familjen

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Andersson - 9 mars 2010 21:50

Ibland är livet inte lätt och idag har turen inte varit på Tuvas sida... Både ramlat i trappan och från stol/bord. AJAJ ont har det gjort. Men é man envis så är man och då ger man sig inte i första taget när det är nåt man vill....


Till på köpet var hon vaken inatt mellan typ 23 och 01 ålade runt, skrek, var bomtätt i näsan, om vartannat. Slappnande av korta stunder och var tyst för att sedan skrika igen. Snacka om att vi var trötta då... Hade ju precis slumrat till när hon satte igång och ville bara sova... Vet inte vad det berodde på, men hoppas på en bättre natt inatt.


Vilken ljuvlig dag det vart ute idag, har jobbat och var ute på eftermiddagen, jag blev genomsvett, fick ta av både termobyxor (måste ju föregå med gott exempel för barnen och ha dem på + att jag brukar vara frusen av mig), mössa och vantar och knäppa upp jackan lite. SÅÅ varmt och gott och härligt! Mycket mycket blött för barnen med en stor smältvattenpöl att plaska i! Vi hackade i snön/isen och gjorde en liten vattenränna och "sopade" vattnet dit för att över huvudtaget kunna gå på den enda skottade gången som finns på gården. Men med den värmen som var idag kunde man med blotta ögat se hur det kom nytt vatten hela tiden från den smältande snön. snart är det VÅR, längtar efter att påta i trädgården, kan undra vad jag kommer ha för trädgård att påta i efter denna... Framtiden är oviss... inga intressenter på vårat hus och inga objekt att vara intressent på...


Tack för idag slut för idag...

Presentation

Välkommen till min blogg Femifamiljen, jag bloggar om livet i allmänhet och vardagen i synnerhet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästinlägg...


Ovido - Quiz & Flashcards