Fem i familjen

Alla inlägg den 11 november 2009

Av Andersson - 11 november 2009 21:44

Iså fall kommer här en länk väl värd att besöka! En vän till mig har startat en blogg om datorspel och dess kultur.


http://www.pcgamer.se/bloggar/kapten_kolja_konstaterar


Har för övrigt haft en bra dag och varit ute mycket i friska luften, härligt, kan ibland tycka att jag är ute för lite med barnen. *dåligt samvete* Men idag har jag fyllt ransonen med råge!


Ska nu packa lite vad jag behöver ha med mig imorrnkväll, ska gå ut och äta med mina systrar och mina mammor! Ska bli kul, men jag jobbar imorrn och även på fredag så det krävs lite planering och lite packning för att det ska gå smidigt imorrn eftermiddag när jag kommer hem för att duscha och amma Tuva en sväng. Sen får hon klara sig utan mamsen ända till fredag eftermiddag. Jag är säker på att hon överlever, pappan kommer nog vara desto tröttareTungan ute!


godnatt


Presentation

Välkommen till min blogg Femifamiljen, jag bloggar om livet i allmänhet och vardagen i synnerhet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästinlägg...


Ovido - Quiz & Flashcards