Fem i familjen

Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Andersson - 11 juni 2009 19:06

ett par stycken från katthult och en från skidbacken i Ingatorp. Så är det två bilder när vi är hos farbror och faster i Eksjö, de bjöd på mat efter skurugata och på bilderna här slappar vi efter maten! Och Tuva inspekterar Emblas legobygge, hon var inspirerad av alla kyrkor vi såg så hon byggde en kyrka och en kyrkogård, med många gravstenar och gubbar "i" gravarna.


Där é en bild från platsen som vi stannade vid och åt lunch, det var KALLT, men vi fick en liten mysig stund vid bäcken som rann förbi.

Av Andersson - 11 juni 2009 18:56

Här kommer ett gäng bilder från vår visit på/i Skuru gata. Jag gick igenom alla bilder och skrev upp alla de jag vill visa er. Men så går det inte att ladda upp bilder som är större än 5MB och nästan alla var det :-(


Nån som kan tipsa om hur man ändrar för att göra så att bilden tar mindre plats så jag kan ladda upp dem? Nu blir det några bilder men de visar inte på långa vägar upplevelsen av att vandra och klättra i Skurugata. Men ni får hålla till godo...


Igår var Tuva på babysim för första gången, hon stormtrivdes och pratade med alla som log mot henne där i vattnet! Hade kameran med, men fotade tyvärr inte, vi var ju blöta alla fem i familjen och orkade inte böka med kameran. Härligt var det!!!

Presentation

Välkommen till min blogg Femifamiljen, jag bloggar om livet i allmänhet och vardagen i synnerhet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästinlägg...


Ovido - Quiz & Flashcards