Fem i familjen

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Andersson - 20 april 2012 13:21

ja det är det och det är kul, men att det ska vara så svårt att bestämma sig...



Ska jag stanna på nya eller ska jag tillbaka till gamla. Ena dagen är jag helt säker på ett alternativ, för att nästa dag svänga över helt till det andra. Och det är bara jag som kan ta beslutet, ingen anna åt mig :-( Kan man jobba på två ställen?! Skulle det funka i verkligheten, två dagar på varje ställe, varje vecka?! Nä tror inte det, det blir ingen kontinuitet i det då, inte bra för mig och inte för barnen... Bara att bita ihop och ta ett beslut... Inom en vecka...


Nog om det, helgen bjuder på gymnastikuppvisning som Embla ser fram mycket emot. Ska bli kul att titta på lördag!

Nu är min rast slut så jag får avrunda och gå och jobba igen!

Ovido - Quiz & Flashcards