Fem i familjen

Direktlänk till inlägg 24 juni 2009

Nu är Embla iväg

Av Andersson - 24 juni 2009 18:03

Åke är uppe och lämnar henne på Navåsen, hon var glad och lycklig och såg fram emot detta äventyr! Hoppas verkligen att hon kan somna och njuta av att vara iväg!


Vi andra lyxar till det och ska dela på en pizza :-) Tror att Loke ska kunna hålla sig vaken så han hinner äta. Han har inte sovit middag nu några dagar och det har gått bra. Bara några mindre utbrott av skrik och förtvivlan i trötthet... Men det tar vi! Han somnar snabbt och lätt och gott på kvällen till skillnad från sin syster...som kan ligga lääänge och filosofera. Igår satt jag i hallen i ca en och en halv timme, hur som helst - inte...


Jag har blivit moster igen!!! En liten tjej kom inatt strax efter två. Direkt när syrran ringde imorse ville jag ge mig av och hälsa på och gratulera, men jag väntar lite, tills de kommit hem iaf. Spännande att höra sen hur Storebror Hugo mottog det lilla knyttet! Fast jag har en liten bebis själv så saknar jag redan den där första spädbarnstiden,den är speciell och mysig... Får snoosa på andras bebisar istället ;-)


har avnjutit även denna dag vid sjön, underbart härligt att bara vara - det är det som kallas semester va??

 
 
Charlotte

Charlotte

24 juni 2009 22:06

Åhh, jättegrattis till systerdottern! Verkligen jättefina bilder du lagt in!

http://hemmahosfyrklovern.blogg.se

 
Ingen bild

Farmor

25 juni 2009 07:25

Underbara bilder och härliga berättelser, vi syns på fredag. Hoppas att Embla klarar övernattningen. Vi håller tummarna.
Kram Farmor o Johnny

 
Ingen bild

Camilla

27 juni 2009 11:14

Å vad skoj! hälsa Emelie från mig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andersson - 16 april 2016 17:45

Damma av bloggen och börja skriva igen?    Kanske...    Senaste tiden har jag iaf varit inne på min blogg och levt mig tillbaka i tiden.. Eller ja, läst mina gamla inlägg och tittat på alla bilder på mina underbara barn när de var yngre! Myck...

Av Andersson - 24 juli 2014 19:42

i mitt liv!   Jag håller på att flytta ut på landet, till min älskade man, jag har verkligen hittat mitt smultronställe där jag trivs så bra. vi har skaffat oss en liten hund, Uno. Jag var lite tveksam till en början, hade ju ingen aning om vad d...

Av Andersson - 23 maj 2014 13:59

Idag är jag stolt över mig själv! Dels för att jag faktiskt tog studieledigt från jobbet idag för att över huvudtaget känna att jag hade möjligheten att färdigställa min inlämning som ska in senast på söndag, dels för att jag klarat av att färdigstäl...

Av Andersson - 2 maj 2014 13:59

Efter en fantastisk skön fördelsedag, som jag var ledig på och ett trevligt och lyckat kalas med glada gäster så var det dags för koutsläpp igår förmiddag. Det var en trevlig tillställning med mycket folk och kossor som skuttade och stångades och ver...

Av Andersson - 5 april 2014 20:02

tror jag bestämt att jag utlovat, här kommer de!   Underbara underbara Embla! Vi hade fler soliga härliga dagar, men även snö och snö och dimma och lite blåst...     Brorsan på sin bräda!   Och Loke på sin bräda!   Embla åkte oxå b...

Ovido - Quiz & Flashcards