Fem i familjen

Direktlänk till inlägg 19 november 2009

vad tiden den bara springer iväg

Av Andersson - 19 november 2009 22:01

jag hinner liksom inte med.. Jobb, jobb, jobb, trött trött trött och så en massa saker inbokade. Jag hinner inte med att stanna upp och andas. jo det gör jag, jag tar migden tiden, men då blir saker ogjorde, som iofs inte är hela världen, men jag får ju göra de en annan gång istället och det är inte ett dugg roligare Tyst


Tuva har blivit förkyld och fått feber. plus lite hosta då o då och har vart hes. två nätter irad har hon vaknat och inte somnat om igen som hon brukar. utan bara skrikit i högan sky och vart bomtät i näsan. Inte velat bli ammad eller inte kunnat äta, för hon helt enkelt inte fått nån luft. jag harvackert stigit upp med henne istället för att hon ska väcka hela familjen (läs barnen) med sitt skrik. TVÅ timmar varje natt har det tagit att somna igen. men hon har vart nöjd och ppratat och grejat. Inatt tog jag med en madrass ner och la mig på köksgolvet så fick hon sitta bredvid och leka. jag var inte piggast just då,, slumrade nog lite mellanåt. hoppas innerligt att hon sover inatt, annars har Åke lovat att ta inatt, bara jag sparkar på honom så att han vaknar...


ojojoj ögona fallet ihop på mig. (ligger i sängen och försöker blogga, men jag orkar inte mer. fast jag har mycket att berätta om, Får bli en annan gång.


ska träna mig på att bli lite mer regelbunden i mina skrivanden...

gonatt

 
 
Ingen bild

Camilla

22 november 2009 14:33

Hej! Alltid bra att stanna upp och andas ;) Jag tänkte att om det är någon hjälp så kan jag ju komma upp till er i stället, men ni har kanske allt för mycket att stå i ändå. Jag kan dock inte komma den helgen som vi pratat om (11-13 dec) eftersom jag ju behöver vara med på Luciafirandet på jobbet. Men jag kommer gärna efter jul om det går, annars får vi ju som sagt ta det senare i vår. Ha det bäst! kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andersson - 16 april 2016 17:45

Damma av bloggen och börja skriva igen?    Kanske...    Senaste tiden har jag iaf varit inne på min blogg och levt mig tillbaka i tiden.. Eller ja, läst mina gamla inlägg och tittat på alla bilder på mina underbara barn när de var yngre! Myck...

Av Andersson - 24 juli 2014 19:42

i mitt liv!   Jag håller på att flytta ut på landet, till min älskade man, jag har verkligen hittat mitt smultronställe där jag trivs så bra. vi har skaffat oss en liten hund, Uno. Jag var lite tveksam till en början, hade ju ingen aning om vad d...

Av Andersson - 23 maj 2014 13:59

Idag är jag stolt över mig själv! Dels för att jag faktiskt tog studieledigt från jobbet idag för att över huvudtaget känna att jag hade möjligheten att färdigställa min inlämning som ska in senast på söndag, dels för att jag klarat av att färdigstäl...

Av Andersson - 2 maj 2014 13:59

Efter en fantastisk skön fördelsedag, som jag var ledig på och ett trevligt och lyckat kalas med glada gäster så var det dags för koutsläpp igår förmiddag. Det var en trevlig tillställning med mycket folk och kossor som skuttade och stångades och ver...

Av Andersson - 5 april 2014 20:02

tror jag bestämt att jag utlovat, här kommer de!   Underbara underbara Embla! Vi hade fler soliga härliga dagar, men även snö och snö och dimma och lite blåst...     Brorsan på sin bräda!   Och Loke på sin bräda!   Embla åkte oxå b...

Ovido - Quiz & Flashcards