Fem i familjen

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Andersson - 12 maj 2010 18:50

Och vem har då sminkat mig??


Jo det har Loke gjort! Först hämtade han Emblas smink och sminkade sig själv lite grann, sen fick jag välja färg och tog så försiktigt på ögon och kinder, oxå läppstift! Rött och Rosa, jag var så tjusig!


HAr två böcker som vi ska ha litteraturseminarium på på måndag, det är inte lätt att läsa med tre barn runt sig, men det går och det bästa av allt. Det är KUL! JAg har inte haft nåt som helst sug efter att läsa och plugga sen jag slutade, men dte är ju kul! egentligen borde man läsa en kurs typ varannat år för att få nya input och inspiration till sitt yrke! Eller bara läsa en kurs för rent persoligt intresse bara för att det är kul! Lite variation i livet!


Imorgon kommer Emblas kompis från Björketorp hit och leker, hoppas Embla får hålla sig frisk, hon har varit völdigt trött och hängig i eftermiddag, men hon la sig sent igår så det berodde nog mest på det, för nu är hon på barnkalas och har skoj (HOPPAS JAG). Sen får det bli raka vägen i säng.


Nu ska jag förbereda Tuva för sängen och sen Loke, så kanske de sover innan Embla kommer hem!



Presentation

Välkommen till min blogg Femifamiljen, jag bloggar om livet i allmänhet och vardagen i synnerhet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästinlägg...


Ovido - Quiz & Flashcards