Fem i familjen

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Andersson - 24 maj 2010 22:30

.. som jag nosat fram, då jag ännu inte har fått tummen ur att tömma kameran. Dåligt dåligt, men så är det när tiden tas upp av hundra andra saker.


bjuder iallafall på lite bilder där från i höstas nån gång när Embla kör "tåg" med sina småsyskon!

          


Har två dagar kvar i skolan sedan är det bara ett enskilt abete kvar att göra nästa vecka, så har jag klarat av kursen, JIPPI!


håller alla tummar för att det ska gå vägen denna gång! har oxå hittat ett jobb till att söka, eller två var det tom. ett på Kungsäter förskola (långt bort, jag vet men det var en tillsvidaretjänst iaf) och ett på montessoriförskola/skola i varberg. oxå tillsvidare. Får se vad det blir av detta, har ännu inte hört något från de två vikariat jag sökt på två personalkooperativ i Varberg. hmm, bara att  väääänta.


Av Andersson - 24 maj 2010 22:13

JAg  har fått en inbjudan att delta i en tävling med en kamera som vinst och jag har självklart nappat på detta!


Jag har anmält mig att få bli testpilot för en Canon EOS 550D på länken nedan!


http://www.smartson.se/testpilot-550D.html


EOS 550D


*hoppas**hoppas**hoppas*


Presentation

Välkommen till min blogg Femifamiljen, jag bloggar om livet i allmänhet och vardagen i synnerhet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästinlägg...


Ovido - Quiz & Flashcards