Fem i familjen

Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Andersson - 8 oktober 2013 13:16

Min älskade lilla Tuva mår inge bra :-( Hon har vart lite rosslig, hostig och extra hes nåhgra dagar, idag kom kulmen. Febertopp och hosta = slemkräkningar. Ingen pigg tjej då inte. Jag kunde ju kanske anat det redan igår när hon själv säger att hon är trött vid 16-snåret och lägger sig att sova. Men hon kändes pigg och glad sen under kvällen och har sovit bra inatt. Så blev det detta på morgonkvisten.. 


JAg bäddade iaf ner henne varmt i den gamla vagnen och gick en rask promenad ihop med mamma och då gick munnen i ett på det lilla goa trollet, då var det svårt att tro att hon hade hög feber bara nån timme tidigare. Men när vi kom hem kröp hon upp i sängen och somnade och sover ännu, så nej pigg är hon inte...


Loke lekte med en kompis hela eftermiddagen igår och jag röjde och möblerade om på barnens rum, känns mycket bra. Det blev mer golvyta att leka på, så kanske de kan hålla sina saker därinne lite mer än tidigare.. Vi får se.


Ikväll ska vi till Embla en stund och gosa med henne, så får Tuva stanna kvar där sedan så att jag kan jobba imorrn, ska även på föredrag i Göteborg på kvällen, om tankens kraft! Ska bli mycket intressant! 



Presentation

Välkommen till min blogg Femifamiljen, jag bloggar om livet i allmänhet och vardagen i synnerhet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästinlägg...


Ovido - Quiz & Flashcards