Fem i familjen

Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av Andersson - 22 oktober 2013 23:09

Vill minnas att jag faktiskt satt och skrev och la in bilder från min senaste helg med barnen och sparade ett utkast, men tydligen inte. Det finns iaf inte :-(


Det var en mysig helg med mycket utevistelse. Bjuder på ett gäng bilder istället, orkar inte skriva nåt nu...

 

Vi var i höråsen och grillade på söndagen och det är därifrån bilderna är! En ljuvlig eftermiddag med mina godingar. Loke hade dessutom tre! kompisar med oxå, och det cyklade varvet runt två gånger + att vi tog oss upp på Höråsapjucken. Härlig utsikt trots lite dis och gråväder..

       

Klätterapa nummer tre, hon tar efter sina syskon på den fronten!!

                 

Bra med syskon <3

   

Mitt älskade stora hjärta!! <3

       


Denna helgen som varit har bjudit på dans i massor!! Fick chansen att åka till Gävle och oktobermaran, med dans fredag, lördag och söndag. Helt fantastikt kul och jag är glad att jag tackade ja till erbjudandet :-)


Träffat massa nya trevliga människor och dansat och dansat och dansat! Längtar tills nästa tillfälle som ges.


Men det var härligt att komma hem till mina guldklimpar oxå, igår blev det inte mycket gjort, kom hem sent. Men idag har vi haft lite mys. Vi köpte en pumpa igår och den har fixats, Loke skissade på papper först hur han ville ha ögon, mun och näsa. Den skulle ju vara läskig. Han gjorde flera olika innan han blev nöjd och vi hjälptes åt att gröpa ur och skära ut mönstrena. Bild kommer inom kort. 


Imorgon är en heldag i jobbets tecken, först utbildning och sedan personalmöte.. Lång dag och jag är inte isäng ännu, men jag somnar nog fort bara jag lägger mig.. Så godnatt!!







Ovido - Quiz & Flashcards