Fem i familjen

Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av Andersson - 9 oktober 2013 23:28

Har ikväll varit i Göteborg på föredrag om tankens kraft och attraktionslagen, mycket givande och nånting som jag faktiskt tror fungerar! Ska verkligen försöka förverkliga mina drömmar med hjälp av detta! Sök Helena Magdalena Ivekrans om du är mer nyfiken på detta!! 


Ska strax krypa i säng och sova gott några timmar men ger er ytterligare lite bilder från turkiet!


                  

Embla använder Mattias som dykpall! 


Även Linnéa provade detta :-) Inte riktigt samma graciösa stil ;-) bjuder istället på när hon poserade så fint och Mattias kom och drog i henne!


                     

OOOPS som det kan bli! Kul hade vi iaf!!


 

Det var dessa jag dansade ihop med!

 

Tuva gör en bladmun!

En clown var på besök och barnen fick gå upp och tävla mot varandra, de skulle snabbast rulle upp linan till mitten. Tjejen som Tuva gör mot här var väldigt snabb och hon vann mot alla :-/ (det är den engelska tjejen som Embla bytte adress med!) 


Härliga miner och foton när barnen fotar varandra!!

     

Hmmm trött mamma och trött dotter?!


Åsså mina underbara bästa föräldrar! Jag älskar er i massor, tack för att ni finns för mig alla fyra!!


          

       



Presentation

Välkommen till min blogg Femifamiljen, jag bloggar om livet i allmänhet och vardagen i synnerhet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästinlägg...


Ovido - Quiz & Flashcards