Fem i familjen

Alla inlägg den 4 april 2009

Av Andersson - 4 april 2009 09:41

ja, inte jag utan Embla. De har pratat länge om det och nu är det bestämt till idag. Hon har varit lite spänd och nervös inför detta, men det ska nog gå bra, annars får de väl helt enkelt bara ringa efter mig!


Under tiden ska Loke, Tuva och jag åka till svärmor och spendera dagen där, bli omhändertagna och få lite mat mm. Ska bli trevligt! Åke ska ut med HV, han kommer hem imorrn eftermiddag igen. Sen ska han jobba fm mån, tis, onsd. Då börjar allvaret litegrann för mig ensam med tre barn. Spännande, men det ska säkert gå bra! Sedan är vi ju lediga i 1,5 vecka tillsammans igen. Semesterdax! Sälen here we come!


Tuva äter och växer, hon suger på tummen emmelanåt, oftast får hon tag i den när hon sitter i babysittern. Det är så gulligt!


nu ska jag fixa det sista sedan drar vi söderut!



Presentation

Välkommen till min blogg Femifamiljen, jag bloggar om livet i allmänhet och vardagen i synnerhet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästinlägg...


Ovido - Quiz & Flashcards