Fem i familjen

Alla inlägg den 29 april 2009

Av Andersson - 29 april 2009 08:20

Vaknar av att telefonen ringer, mina stora guldklimpar (som är hos mormor) ringer för att gratulera och sjunger för mig i telefonen. Det är en underbar morgon utanför dörren och jag har tvätt i maskinen. går ut för att lukta på vädret (igår körde nån bonde skit på nån åker häromkring och då blåste det och luktade hela dagen). känner ingen doft, blir glad då kan jag hänga ut tvätten och gör det genast. Lägger i en ny maskin med Åkes Hv-kläder, de är alldeles svarta av sot sen gårdagens brandarbete, får väl se hur rena de blir. Ammar Tuva och när jag trekvart senare öppnar dörren för att släppa ut en av våra katter så luktar det SKIT! Nu blir det till att tvätta om lakanen som jag hängde ut, för ingen vill väl sova med skitdoft i sängen??? Irriterande när dagen börjar så bra! Måste de köra skit så många dagar? kan man inte få njuta av våren och de härlliga dagarna??


Nu ska jag dammsuga!

Presentation

Välkommen till min blogg Femifamiljen, jag bloggar om livet i allmänhet och vardagen i synnerhet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästinlägg...


Ovido - Quiz & Flashcards