Fem i familjen

Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Andersson - 13 maj 2009 14:37

Här kommer några mer bilder från badhuset!


och nu ska vi strax dit igen!


Lägg märke till hur Loke gapar stort för att andas in och sedan hålla andan och dyka!! han har lagt sig till med att låtsas stoppa in något i munnen och igår frågade jag vad det var när han stod på kanten och gapade och stoppade in något i munnen. -En propp! svarade han. Såklart! Det ska ju inte komma inn något vatten i munnen!

Av Andersson - 13 maj 2009 12:10

gjorde ett fint paper i word i går för att lägga in här, med bilder och text från badhuset i måndags. Men det gck minsann inte, dokumentet var för stort!


Vi är iaf på badhuset varje dag, Embla ällskar det och Loke älskar det! Här hemma leker de simskola, Embla är fröken och Loke Elev. Han kan nog lära sig simma utan simskola skulle jag tro.


igår köpte de varsitt par simglasögon när vi åkte hem, så nu går de och väntar på att vi ska åka till badhuset idag igen så att de kan provdyka med glasögon! Själv längtar jag efter nästa onsdag då det är sista gången och jag slipper åka till badhuset varje dag. Men det går förvånansvärt bra faktiskt! Barnen är jätteduktiga och sköter sig bra och badar hej vilt!


Ska försöka lägga in lite bilder från badhuset oxå, men det tar sån tid att ladda upp dem på nätet. och jag vill visa så många!!!


nu ska jag kolla hur det går med middagen!


En bild kommer med detta inlägget!

Presentation

Välkommen till min blogg Femifamiljen, jag bloggar om livet i allmänhet och vardagen i synnerhet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästinlägg...


Ovido - Quiz & Flashcards