Fem i familjen

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Andersson - 5 juni 2010 11:13

årets första RÖDA solbränna. Aj aj aj.


Har smörjt mig i ansikte och på armar de mest soliga dagarna, för jag vet ju att jag ALLTID bränner mig i början på sommarn (och ibland senare oxå), dock smörjde jag mig inte igår. För jag skulle på fortbildningsdag med jobbet och sitta inne i en konferenslokal hela dagen, trodde jag.. Det var strålande väder och vi åt lunch ute, sen satt vi kvar på takterassen på hotell gästis och arbetade utomhus i gassande sol i TRE timmar. Det var underbart skönt och då kände jag ingenting, fast jag annars kan känna ganska snabbt att solen tar. Idag är jag röd som en kräfta i ansikte, på armar och på bröstet. Med ursnygga linjer efter linnet och solglasögonen! Kan ju säga att det har bränt och svidit en del sen igår.


Men men det går snart över!


Tog även premiärdopp i havet igår tillsammans med flertalet av mina kollegor. Det var riktigt skönt, det kändes inte så när man klev i (gör ju oftast inte det), benen var som istappar, men när jag väl doppat mig så simmade jag lite grann och låg faktiskt kvar i vattnet en stund. SOMMAR!!!


I eftermiddag har Embla barnkalas och imorrn far vi till Falkenberg och träffar kära Åsa med familj!

Presentation

Välkommen till min blogg Femifamiljen, jag bloggar om livet i allmänhet och vardagen i synnerhet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästinlägg...


Ovido - Quiz & Flashcards