Fem i familjen

Alla inlägg den 19 december 2009

Av Andersson - 19 december 2009 10:31

och ändå sitter jag här?!?!


Sår skylla på att jag fixar en sista julkapp på datan!


Håller på att packa lite atiraljerav olika slag för helgen, idag ska vi till far min och baka julgodis med resten av min familj, alltså mamma, pappa och syskon!! Det är årligt och jätteskoj!


sen ska vi sova över för imorron bär det av till Svärmor och fira "jul", hon jobbar på julafton så vi tjuvstartar litegrann.


Det ska bli en väldigt rolig helg med andra ord!! ska ta massor av bilder och uppdatera på måndag!!


Igår blev det simhallen en sväng, och alla tre barnen skötte sig utmärkt!! De simmade och plaskade och lekte! Det var så härligt, sedan åt vi lite lunch på blå döreren med systra LInnea och inhandlade ett par julklappar och ingredienser till dagens julgodisbak in vi for hemåt igen.


på kvällen blev det hemlagad pizza, och den blev fantastikst god!!!


trevli helg på er!!

Presentation

Välkommen till min blogg Femifamiljen, jag bloggar om livet i allmänhet och vardagen i synnerhet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästinlägg...


Ovido - Quiz & Flashcards