Fem i familjen

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Andersson - 10 januari 2010 14:41

har Tuva tagit! ca 9,5 månad gammal och hon har redan promenerat 2-3-4 steg i rad och inte gjort det bara en gång utan flera!


Det är roligt att se och även om jag egentligen tycker att hon ska vänta lite till med att gå så berömmer jag såklart henne och lockar gärna på henne för att få se henne gå ytterligare en gång. Det är ju sååå gulligt!


Så nu får vi se om hon/vi nöjer oss med dessa steg och tar det i sakta mak eller om hon/vi strävar fram snabbt och har en liten tjej som går på i massor här om någon vecka eller tre... Det är ju detta som är så härligt med barn, att få följa hela utvecklingen och det händer mycket under en uppväxt!! Och man får glädjas åt och tillsammans med dem!


De båda stora är just nu i skrivandets stund på Disney on ice med mormorn och Thomas. De har sovit där i natt efter kalaset igår kväll, som var väldigt trevligt!


Och i eftermiddag bär det av till nästa kalas, även det i Tvååker hos min Far som fyller år på Tisdag. Så Embla och Loke kommer dit senare och åker med oss hem ikväll för att imorgon börja allvaret med tidiga morrnar igen... Det kan bli liiite kämpigt!


kram

Presentation

Välkommen till min blogg Femifamiljen, jag bloggar om livet i allmänhet och vardagen i synnerhet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästinlägg...


Ovido - Quiz & Flashcards