Fem i familjen

Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Andersson - 31 januari 2010 18:59

Lekt en massa med barnen, lego, pippihus, bilar, läst bok, varit bil mm.


så har vi lagat lite mat, köttgryta med rosmarin. Det blev smaskigt tyckte vi alla utom Embla.. Hon åt ris och majs.

Sen åkte vi ner till Veddige på jakt efter lite nya innetofflor till oss alla. Golven här nere är liiite kalla och SkoIngvar inne på Karlsson hade konkursutförsäljning. Då får man passa på och kolla läget!


Det blev ett bar döskallar till Embla, Lejon till Åke, bruna m. gepardmönster till mig och med spindlar på till Loke, så nu ska väl fötterna hålla sig varma iaf! blev en ny tvättkorg också och några böcker och annat krimskrams. Köpte även varsitt par sommarskor till EMbla och Loke och håller tummarna att de kommer vara lagom då. é lite orolig att jag tog för stora till Loke, men det ger sig! Bara och vänta se!


Ikväll blev det varma mackor och nu är det allmänt virrvarr med ett barn som kollar Pnnyakuten och ett som vill kasta boll och det tredje vill vara med överallt. Jag sitter här här och Åke försöker sy på sina nya märken på HVkläderna.


Imorgon börjar en ny vecka igen! Härligt!

Presentation

Välkommen till min blogg Femifamiljen, jag bloggar om livet i allmänhet och vardagen i synnerhet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästinlägg...


Ovido - Quiz & Flashcards