Fem i familjen

Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Andersson - 2 juli 2009 21:15

Igår onsdag hade vi en heldag vid havet! Barnen som påstår att de inte gillar stranden och havet, hade jätteskoj. Sparka boll, samla snäckor och stenar, bygga värsta stora Sandslottet!! Och bada. Mitt premiärdopp för i år, det var skönt. Har bara doppat tårna i sjön innan och tyckt att det var iskallt, men igår var det varmt och det har nog varit i sjön nu oxå, inte bara i havet. Det enda som inte var så poppis var de små gröna sjögräsen som växte i vattnet. Loke skrek som en stucken gris, de gick inte att gå där.. Fick bära honom ut i vattnet och in till stranden igen. Men han gillade att guppa omkring i vågorna som kom. Det blåste en del.


Idag har Karin vart här med Ella och Erik, väldigt trevligt! Satt i skuggan och barnen knaprade isbitar - lite vätska iaf! Vi satte upp tält och ska förmodligen sova där inatt, barnen har lekt där under dagen. vi åt pastasallad och sen sov Loke middag en stund och Embla och Ella lekte doktor. Karin och jag fick agera doktor emellanåt. O KArin och jag har pratat och pratat.... En härlig dag, men mycket svettig. Det har ju inte fläktat nånting...


imorrn blir det kanske havet igen. Får se... Men man får ju passa på så länge vädret är gott.

Presentation

Välkommen till min blogg Femifamiljen, jag bloggar om livet i allmänhet och vardagen i synnerhet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästinlägg...


Ovido - Quiz & Flashcards