Fem i familjen

Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Andersson - 19 juli 2009 09:53

sa Embla i veckan när hon lekte pippi långstrump. Hon ville alltså ha frÄknar på näsa och kinder som pippi har!


Nu är Åke sjukskriven, han var sämre här i fredags och ringde till VC igen och de sjukskrev honom i två veckor. Men vi hoppas innerligt att han blir bra fortare än så... Men semesterdagarna går åtminstone inte åt till att vila och vila :-/


Jag har en massa foton som jag vill visa, men jag har redan lagt ut 100! bilder och sen måste man köpa fler bildplatser, ska göra det tänkte jag eller kanske ta bort bilder från gamla inlägg. Men just sitter Tuva med här och då funkar det inte riktigt...


här är några som jag ännu inte visat men har laddat upp, på barnens dopklänning. Alla som haft den har sina namn broderade på den, och barnens faster Carola är den första som hade den!


På återseende

Presentation

Välkommen till min blogg Femifamiljen, jag bloggar om livet i allmänhet och vardagen i synnerhet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästinlägg...


Ovido - Quiz & Flashcards