Fem i familjen

Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Andersson - 23 juli 2009 07:30

Igår var vi på skrea i/utanför en liten badhytt. SMHI lovade regn och regn och åska, men det var helt behagligt väder och kom bara ett par regnstänkar. Men parasollen fixade det utmärkt!  Vi började med god fika, och tårta! Sedan var det snack och lek. Barnen lekte med lite av varje och Embla hon byggde sig en hydda under ett bord och lekte med grannpojken Oskar7 år. PJ, Emelie, Hugo, Loke, Embla, Tuva och jag gick till stranden och spelade boule. Barnen grävde och grejade medan jag galant fick en fin tredjeplats, det måste ju vara bättre än Emelie som kom näst sist?? PJ vann iaf lätt som en plätt. Kul var det. Sen vankades det grillat, kotletter, kyckling och potatissallad och klyftpotatis. Smarrigt värre.


 vi gav oss av hemmåt runt 21 med mycket trötta barn, loke hade sprungit och busat en massa med morfar och PJ, Hugo var med ett hörn oxå tror jag...


Idag tar vi det lugnt och vilar upp oss inför en lång helg.

Presentation

Välkommen till min blogg Femifamiljen, jag bloggar om livet i allmänhet och vardagen i synnerhet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästinlägg...


Ovido - Quiz & Flashcards