Fem i familjen

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Andersson - 6 februari 2010 12:02

har vi det i huset. Tuva sover, jag färgar håret, Åke sitter och läser och de stora barnen är på äventyr!


Löste melodikrysset på förmiddagen och det gick bra idag, har dammsugit lite oxå och ska ta lite till och sen svepa över med golvmoppen!


Igår spelade vi spel helakvällen. Det var väldigt trevligt och roligt och Tuva skötte sig exemplariskt, satt länge i sin barnstol och gnagde på lite mat och tittade på oss, inte som här hemma där hon hela tiden försöker ställa sig upp och gärna äter stående... Så kan det vara, sen kröp hon omkring lite och charmade folk!

Vi spelade Blokus (tror jag det hette), brainstorm, tärningsspel, kortspel, alfapet mm.


Jag var även och klippte mig igår, nåt jag gör lite för sällan, men jag blev inte helt nöjd, blir sällan det när jag klippt mig. (kanske därför som jag helt enkelt struntar i att klippa mig??) JAg vet aldrig hur jag vill ha det riktigt och denna gången hade jag kunnat tagit en bit till, men men det får bli som det blir. Lite färg i nu så ser det frächt ut iaf! Har vart bra risigt ett tag nu, mycket pga amningen.


Efter klippningen unnade jag mig själv att strosa runt helt ensam i affärerna i Kinna ett tag (inte så många men ändå) Man får passa på när barnen inte är hemma och man inte har nån tid att passa. det blev inhandlat ett par nya jeans, görsköna! och en Bh och trosor. Sen unnade jag  mig en kvart på solariet oxå, så skönt!


På måndag ska jag åka till The Studio och bli fotograferad, spännande. Nu är det dax att skölja ur färgen ur håret!

Presentation

Välkommen till min blogg Femifamiljen, jag bloggar om livet i allmänhet och vardagen i synnerhet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästinlägg...


Ovido - Quiz & Flashcards