Fem i familjen

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Andersson - 16 februari 2010 21:55

...med lite blandat.


Från 16 januari, några av Tuvas första steg. Lite ostabilt, men att hålla i mååånga saker känns bättre!

  

  

Kram pappa! Men pappa backar och Tuva får gå igen!

  

  


Igår målade barnen lite grann...

      


Passade på medan Tuva sov, men inget varar för evigt och hon ville såklart prova! Alla nedanstående bilder är tagna av Embla!

Resultat blev såna här byxor!

Men vad gör väl det??

  Emblas underbara konst! Denna vill jag faktiskt rama in och hänga på väggen.   Koncentration!   FÄRG FÄRG O FÄRG...

underbart! (här tog Emblas bilder slut, tyckerhon har tagit väldigt bra bilder!)


Och så en bild på NY och Gammal TV:


Annars bestod gårdagen väldigt mycket av rensa, städa, tvätta, hänga tvätt mm efter vår sjukdomsvecka, här var minst sagt rörigt och berg av tvätt som nu minskat något! Skönt då med ett litet brejk när Loke kom och ville måla!


Jobbat idag och jobbar imorrn...


Avslutar med en bild mina goa tjejer

           

Sötnosar, mamma älskar er och er bror   

Av Andersson - 16 februari 2010 21:14

Den här massageoljan!


Vinn en massageolja!

    


Den här massageoljan kan möjligtvis bli din!
Jag lottar nämligen ut den till en av mina läsare.


Invit Rose Massage - 119:- på Lustjakt.


Hittade den hos www.rodeback.blogg.se


Håll tummarna för mig!

Presentation

Välkommen till min blogg Femifamiljen, jag bloggar om livet i allmänhet och vardagen i synnerhet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästinlägg...


Ovido - Quiz & Flashcards